VIVIX SHAKLEE BY LINA AKHTAR - Penawar Pelbagai Penyakit


VIVIX SHAKLEE BY LINA AKHTAR - Penawar Pelbagai Penyakit | Salam. Terus terang uzu cakap, uzu tak pernah tahu kewujudan VIVIX ni lagi-lagi terkejut yang Shaklee ni ada produk VIVIX ni. Uzu serius tak tau benda apa VIVX ni.. Baca punya baca, baru lah uzu kenal VIVIX ni rupanya sebagai penyempuh pelbagai jenis penyakit.

Uzu percaya ramai juga yang tak tau apa itu VIVIX SHAKLEE kan? So marilah kita kenal-kenal apa fungskinya produk ni sebenarnya..

Apa itu VIVIX SHAKLEE ?
Vivix™  ialah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia juga di panggil sirap Shaklee yang berfungsi untuk melambatkan penuaan dari peringkat sellular.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol pula adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Bahasa mudahnya, bahan kimia semulajadi yang menghalang atau melambatkan penuaan. 

Untuk pengetahuan, Anggur Muscadine tadi adalah satu-satunya anggur yang mempunyai lebih satu kromosom yang sangat-sangat jarang ditemui. Kelebihan inilah yang menjadikan ia mempunyai lebih banyak faedah dan khasiat untuk kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat anti oksidan yang lebih kuat dan kukuh. 

Ia satu sebatian semulajadi yang terdapat dalam sesetengah tumbuhan, buah-buahan, biji, anggur dan produk dari anggur seperti wain merah. Resveratrol mempunyai aktiviti polifenolik dan antioksidan yang didapati berpotensi meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan dalam kajian makmal dari seluruh dunia. Di samping itu, kajian juga menunjukkan bahawa resveratrol melawan penuaan selular. Kajian ini juga mendapati bahawa resveratrol dapat memanjangkan jangkahayat sel sellular, yang mungkin mempunyai kesan positif ke atas DNA, kesihatan selular, dan metabolisme.
Memperbaiki DNA
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Siapa yang memerlukan VIVIX SHAKLEE?
So vivix ni kiranya, penyembuh pelbagai jenis penyakit. Antara yang memerlukan VIVIX SHAKLEE sebagai medium menyembuhkan penyakit adalah terdiri daripada sesiapa yang ada :
  • Penyakit kardiovaskular seperti serangan penyakit jantung
  • Sstrok
  • Asma
  • Gout
  • Kolesterol yang tinggi
  • Ddiabetes atau kencing manis
  • Tekanan darah tinggi
  • Penglihatan
  • Masalah berat badan
  • Kanser atau barah
  • Masalah kesuburan
  • Alzheimer
  • Flu, selsema, batuk
  • Perokok
  • Lain lain masalah kesihatan

Kebaikan Vivix Shaklee
  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan
Testimoni Vivix Shaklee
Lepas uzu baca semua testimoni di atas, uzu rasa macam ni macam nak tryy je kan. So far uzu takde masalah dalaman , alhamdulillah tapi just ada masalah pasal kulit je. Kulit kat muka ni kusam ya ampun. Vivix ni kan sejenis minuman tambahan, vitamin macam tu, bukan je untuk merawat dan mengurangkan masalah penyakit tapi juga membuang sel-sel kulit mati yang ada ni haa. Tu sebab uzu rasa macam nak try ke vivix ni.. Lagipun kan, kita ni mesti ada supplement tambahan,lagi-lagi vivix ni haa kan?

So sesiapaa yang berminat nak beli VIVIX SHAKLEE ni boleh lah tengok info kat bawah ye.segala pentanyaan mengenai produk, testimoni, harga dan sebagainya boleh  whatsapp je ye. InsyaAllah LINA AKHTAR ni akan jawab. Semoga entry ini berguna dan menjadi rujukan mengenai produk vivix ni. Semoga penyakit-penyakit tak diingini berkurangan dan kita sentiasa kehendaknya. amin.

Untuk Pertanyaan Lanjut
Whatsapp : 017-5836865

2 Sila Komen:

shah rizal said...

wowww

CintaHati Lina said...

Alhamdulillah.. yang SIHAT ITU MAHAL HARGANYA...

Cegah sebelum terlambat...

Nak dapatkan VIVIX? Hubungi terus 0175836865