August 06, 2017

AXILAS ANTI PERSPIRANT Penyelesaian Kepada Yang Ada Masalah Ketiak Hitam !

AXILAS ANTI PERSPIRANT Penyelesaian Kepada Yang Ada Masalah Ketiak Hitam !| Salam. Tidak dinafikan masalah ketiak hitam adalah masalah yang sangat seriuss dikalangan wanita. Huhuhu kalau lelaki ketiak hitam , takpee .. Ni kalau perempuan yang ketiak hitam, tak boleh jadi ni.. Perempuan kalau nak laki sayangg mesti jaga luaran dan dalaman takot takott tetiba laki p karoeko pula ! Hehehehehe eh ! gurau je k..

Uzu salah sorang yang ada masalah tiak hitam.. Tapi tak serius lah .. Ada sikit sikit je sebab dulu pernah pakai satu brand ni.. Memangg ramai perasan bila pakai dedoran dari brand N ni , ketiak jadi hitam. Uzu salah sorang mangsa tapi sekarang dah ok .. Hari ni pula uzu nak try pakai dedorant dari AXILAS GLAMO HEALTH , bukan je tuk memutihkan ketiak, yang ada masalah ketiak berpeluh pun boleh try guna.. btw sebelum uzu nak melanjutkan cerita meh lah kita berkenalan dengan AXILAS ANTI PERSPIRANT :)
Apa Itu Axilas Anti Perspirant?
Syarikat Glamohealth telah melancarkan produk baru yang dicipta khas untuk pengguna yang mempunyai masalah “ketiak”. Ketiak atau lebih sopan dipanggil bahagian bawah lengan adalah kawasan yang sensetif kerana ketiak adalah salah satu tempat yang menghasilkan bau badan. Oleh itu, produk ini dirumus khas untuk membantu pengguna yang mempunyai masalah ketiak seperti, ketiak berbau, ketiak berair/berpeluh, ketiak hitam dan lain-lain lagi.

Axilas adalah produk seperti deodorant, untuk membantu anda semua mengurangkan masalah peluh berlebihan dibahagian ketiak dan mengurangkan masalah badan berbau, selain itu ia juga membantu dan dapat merawat liang pori ketiak anda daripada pengeluaran peluh yang berlebihan kerana ia dapat menutup liang pori ketiak anda. Disamping itu, ia juga dapat membantu masalah tangan dan kaki berpeluh.
Kebaikan Axilas Anti Perspirant :

  • Memutihkan ketiak
  • Hilangkan masalah bau badan dan ketiak dengan pantas.
  • Badan akan merasa segar, kering dan bebas bau sepanjang hari
  • Lebih Yakin berhadapan dengan kawan kawan atau orang sekeliling.
  • Tiada lagi perasaan malu kerana anda telah bebas dari masalah bau badan dank etiak
  • Ketiak tidak rasa melekit lagi walaupun dalam situasi cuaca panas.
  • Tiada lagi masalah baju di ketiak kekuningan.
  • Hubungan suami isteri tiada lagi masalah bau badan.
  • Mendapat pujian dari suami atau isteri anda.
  • Stress akan hilang kerana bau pada ketiak anda hilang serta merta.

Untuk yang ragu ragu nak pakai dedorant ni, jangan risau tentang bahan-bahan yang ada di dalam Axilas  Anti Perspirant sebab bahan yg ada adalah seperti :
  • Ethanol Denat
  • Aluminium Lactate
  • Alimunium Choloride
  • Cyclopentasiloxane
  • Glyceryl Strearate
  • Cetyl Palmitate
  • Hydrogenated Microcrystalline Wax
  • Hydrogenated Castor Oil

Cara-Cara Penggunaan Axilas ANti Perspirant

1) Kulit mestilah kering dan tidak rosak (luka atau melecet)
Pernukaan kulit mestilah kering (tidak lembab) dan tidak rosak (luka atau melecet) sebelum menggunakan Axilas antiperspirant. Permukaan kulit yg lembab atau rosak tidak dibenarkan untuk menggunakan Axilas antiperspirant.

2) Menggunakan Axilas antiperspirant pada waktu malam sebelum tidur.
Apabila badan sedang berehat kelenjar di bawah ketiak tidak aktif. Oleh itu, digalakkan untuk menggunakan Axilas pada waktu malas sebelum tidur. ( Sapu nipis pada permukaan kulit ketiak sebanyak 2 kali atas dan bawah) . pastikan permukaan kulit ketiak kering selepas menggunakan Axilas anteperspirant. Menggunakan Axilas terlalu banyak dipermukaan kulit ketiak akan menyebabkan kulit lambat bertindak balas dan rosak.

3)Basuh permukaan kulit ketiak di waktu pagi dengan menggunakan sabun dan air.
Perlindungan Axilas antiperspirant tetap ada di permukaan kulit (menyerap didalam kulit). boleh menggunakan deodorant atau minyak wangi lain di permukaan kulit ketiak.

Untuk kesan yang cepat dan perlindungan daripada Axilas antiperspirant, digalakkan menggunakan 2-3 malam dalam masa seminggudan selepas mencabut/mencukur bulu ketiak.

Sebab-Sebab Kenapa Ketiak Berpeluh
  • Pemakanan yang tidak terjaga.
  • Perubahan pada hormon.
  • Merokok.
  • Minum minuman alkohol.
  • Kurang menjaga kesihatan tubuh badan.
  • Jarang mandi.
  • Berat badan
  • Faktor usia.
So yang selalu buat hal tak mandi ke, tak minum air ke, makan sembarangan ke, korang kena jaga dan jauhi faktor faktor yang boleh buat ketiak hitam, berpeluh dan sebagainya.. Yang terlanjur hitam ketiak dia tu takpeee korang try guna dedorant ni k ?

Harga
Whatsapp : www.wasap.my/60136991275
Share:

2 Sila Komen:

Nisa said...

I wish we could buy this at any drugstores (eg. Watsons and Guardian)

http://panphila.blogspot.my

AzTieyShaNaRul said...

🤗🤗😍😍