December 15, 2018

Majlis Akad Nikah Uzu X FF 1.12.18



Majlis Akad Nikah Uzu X FF 1.12.18 | Salam.. Alhamdulillah syukur sangat-sangat uzu selamat di ijabkabulkan dengan FF pada 1 disember 2018 sekitar jam 10-11 pagi.. Dengan hanya sekali lafaz termenterailah ikatan bertunang selama 2 tahun, juga pengakhiran 4 tahun bercinta.. Akad nikah uzu di adakan di dewan sri putatan..

Kalau nak cerita bab dugaan sebelum kahwin, betul-betul hebat.. Malas nak cerita je. Setiap orang ada kisah yang tersendiri... Kalau tak de tahap kesabaran yang tinggi, memang putus tunang lah kekdahnya.. Fuhfuhfuhfuh.. Haaa jom lah tengok gmbr-gmbar sekitar majlis pernikahan uzu dan suami :)

Ketibaan pengantin lelaki di dewan..
Uzu dah sampai awal kat dewan..
 Ketibaan imam, wali dan saksi-saksi. 
Are you ready ? hahaha
Muka cuak ke tu faizal? Hahahaa 
 Sesi mewakilkan wali kepada imam..
Alhamdulillah... Dengan sekali lafas.... 1 kali praktis :p
Terima kasih imamku :p
Jangan tanya uzu nangis ke tak? Jawapan dia tak :p
 Jom baca doa dulu :)
 Dua pakcik-pakcik yang penting kat belakang tu. Abang kepada arwak mak uzu..
 Entah apa diorang baca ni. Tak dengar pun dari atas :D
 Terima kasih bridemaids :)
Bergambar sebelum majlis membatalkan air sembahyang
 sesi menyarungkan rantai kepada pengantin perempuan :)
 Awwwww pegang yang halal je..
 sesi menyerahkan mas kahwin..
 sesi menyarungkan cincin kepadaa pengantin lelaki..
 Haa the moment bila uzu sebak buat pertama kalinya.. Kenapa pengapit tu? :Lari p mana?
 Anak maakk... Kita duduk jauh-jauhhh..
Ambik gambar kenganan bersama parents uzu :)
 Juga bersama ibu dan bapa mertua uzu :) Tq melahirkan suami saya :p Uhukk
 Terima kasih pengapit lelaki (adik i ) dan pengapit perempuan ( sepupu i )

Majlis akad nikah uzu ni rushing sangat-sangat sebab nak tukar baju sanding pulak. Uzu ada masa sejam je untuk tukar baju. hihihih.. Terima kasih kepada yang hadir.. Terima kasih kepada para-para sponser :) Hihi ok lah jom tengok gambar penuh sekitar majlis akad nikah uzu kah bawah :) Salam.

Gambar Penuh Majlis Akad Nikah Uzu x FF :)
                       

MAJLIS PERNIKAHAN MOHAMAD FAIZAL BIN KAMARULZAMAN 
& SITI AMINAH BINTI HJ IDRUS

๐Ÿ“Dewan Sri Pasir Putih Putatan, Kota Kinabalu Sabah.
๐ŸŽ€ 1 Disember 2018 ( Sabtu )

Baju Nikah By : @iam_inderaloka 
Photographer : @mohdaffandiabdlatip

Sponsered By :
Baju Pengantin : @iam_inderaloka 
Mua Nikah : @maizawa_makeover 
Mua Sanding : @aishah_makeuphenna 
Baju Bridemaids : @qasreenamalaysia 
Baju Groomaids : @limawaktuhq 
Baju Pengapit : @qasmenmalaysia
Shawl Bridemaids : @pemborong.tudung.termurah
Alquran : @suratchenta 
Telekung : @telekungaleena 
Mockup Hantaran : @kingkadkahwin 
Kotak Mockup Hantaran : @richpaperstudio 
Welcome Board : @firejetswedding
Casing Alquran : @mz_decor 
Paper Bag Goodies : @mz_decor 
Pillow Goodies Bag : @mz_decor 
Sambal Hitam Pahang : @minz_sambal_hitam 
Sticker Goodies : @chemukhtar_ideas_cmi 
Kad Kahwin : @kadkahwin_ekspress 
Kad Kahwin VIP : @kingkadkahwin 
Yassin : @yassindoorgiftmurah
Share:

0 Sila Komen: